REKLAMACE

REKLAMACE

Když nakupujete na Shapeit.dk, řídíme se dánským zákonem o ochraně spotřebitele. Podle legislativy máte vždy 2 roky reklamační právo na vaše nákupy. Je důležité, abyste nezaměňovali záruku s reklamačním právem, protože na výrobky neposkytujeme žádnou záruku. Pokud reklamujete zboží do 6 měsíců po nákupu, důkazní břemeno o tom, zda se jedná o výrobní vadu, leží na nás jako na prodejci. V posledních 6-24 měsících máte jako spotřebitel důkazní břemeno vy, a proto si musíte být jisti, že se nejedná o nesprávnou manipulaci apod. s vaším výrobkem z vaší strany.

• Když objevíte vadu nebo nedostatek vašeho zboží, musíte ji reklamovat v přiměřené lhůtě. Přiměřenou lhůtou se rozumí, že to musí být provedeno do 2 měsíců od objevení vady. Tímto se také rozumí, že zboží musíme obdržet do těchto 2 měsíců.

• Po zjištění vady, poškození nebo podobného u produktu nás prosím kontaktujte co nejdříve. Pošlete e-mail na info@shapeit.dk, ve kterém uveďte své číslo objednávky a přiložte jasné fotografie poškození nebo vady.

• Jakmile posoudíme zaslané fotografie, požádáme vás, abyste nám zaslali své zboží zpět, kde budeme další vadou/poškozením posuzovat. Samozřejmě vám zašleme štítek pro vrácení, který můžete použít, když vracíte zboží k nám. (Upozorňujeme, že pokud bylo zboží používáno, můžete je prosím před vrácením vyprat)

• Jakmile obdržíme vaše zboží, bude posouzeno profesionálními odborníky, kteří mohou určit, zda se jedná o výrobní vadu. V případě, že je vaše reklamace oprávněná a nejedná se pouze o běžné opotřebení a stopy používání, opravíme poškození nebo vadu u krejčího. V případě, že to nebude možné, nabídneme vám nové zboží.

• POZOR: Pokud vám nemůžeme nabídnout stejný nebo podobný výrobek, může být částka vrácena. Buďte však upozorněni, že odečítáme náklady na dopravu při použití našeho štítku pro vrácení.

Co je opotřebení:

Věnujte pozornost, že opotřebení je patrné tím, že stopy používání na výrobku jsou znatelné. Např. že elastická část materiálu je zrezivělá, vlákna se na exponovaných místech (např. v rozkroku, kde se látka táhne) vytrhla nebo že výrobek je velmi vypraný, ztratil barvu, nebo je pomačkaný či podobně z pračky nebo aviváže. Dále zdvojené švy, které jsou očividně vytrhnuty a ne pouze vadně odpáleny, také nejsou důvodem k reklamaci.

Může se také stát, že velikost nebyla 100% správná, nebo že výrobek byl vystaven většímu fyzickému zatížení, než co jako spotřebitel můžete očekávat, že vydrží.