Reklamace

Když nakupujete u Shapeit, řídíme se dánským zákonem o ochraně spotřebitele. Podle legislativy máte vždy 2 roky záruku na zakoupené zboží.

• Když zjistíte vadu nebo nedostatek na vašem zboží, musíte na tuto skutečnost upozornit v přiměřené době. Přiměřenou dobou se rozumí do 2 měsíců od zjištění vady.

• Poté, co zjistíte vadu, poškození nebo podobný problém na produktu, vyplňte prosím tento formulář zde

• Pokud schválíme vrácení, obdržíte dárkový poukaz na nákup stejného nebo podobného produktu

• Po obdržení vašeho zboží bude posouzeno odborníky, kteří mohou určit, zda se jedná o výrobní vadu. V případě, že je vaše reklamace oprávněná a nejedná se pouze o běžné opotřebení nebo známky používání, opravíme vadu u švadleny. V případě, že toto nemůžeme zajistit, nabídneme vám nové zboží.

Co je opotřebení:

Mějte na paměti, že opotřebení znamená, že na zboží jsou zřetelné známky používání. Například když je pružnost materiálu oslabená, vlákna jsou roztažená na namáhaných místech (například v rozkroku, kde se látka natahuje), nebo je zboží velmi seprané a ztratilo barvu, je žmolkovaté či má jiné známky praní nebo použití aviváže. Dále švy, které byly zřetelně roztaženy a nešlo pouze o špatné provedení, rovněž nejsou důvodem k reklamaci.

Může se také stát, že velikost nebyla 100% správná, nebo že bylo zboží vystaveno větší fyzické zátěži, než jakou je možné u daného produktu očekávat.