Reklamace

Když nakupujete u Shapeit, řídíme se dánským zákonem o prodeji. Podle zákona máte vždy 2 roky záruku na své nákupy.

• Když objevíte chybu nebo vadu na svém zboží, musíte ji reklamovat v přiměřené době. Přiměřenou dobu znamená, že to musí být do 2 měsíců od objevení chyby.

• Po objevení chyby, poškození nebo podobně na produktu, vyplňte formulář zde

• Pokud schválíme vrácení, obdržíte dárkový poukaz na nákup stejného nebo podobného produktu

• Když obdržíme vaše zboží, bude posouzeno profesionálními odborníky, kteří mohou určit, zda se jedná o výrobní chybu. V případě, že je vaše reklamace oprávněná a nejde pouze o obecné opotřebení a stopy po používání, opravíme poškození nebo chybu u krejčího. V případě, že to nemůžeme nabídnout, nabídneme vám nový výrobek.

Co je opotřebení:

Upozorňujeme, že opotřebení je viditelné, když jsou známky používání na výrobku zřetelné. Například když guma v materiálu je opotřebovaná, vlákna se na exponovaných místech (např. v rozkroku, kde se látka natahuje) roztrhávají, nebo když je zboží velmi vyprané a ztratilo barvu, napěnilo se nebo podobně vlivem praní nebo aviváže. Navíc, stehy, které jsou zřetelně roztržené a ne pouze chybně uvolněné, také nejsou předmětem reklamace.

Může se také stát, že velikost nebyla 100% správná nebo že zboží bylo vystaveno větší fyzické zátěži, než kterou jako spotřebitel můžete očekávat, že vydrží.